دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه در بلند مدت مشتریان را حفظ کنیم؟

چگونه در بلند مدت مشتریان را حفظ کنیم؟

راهکارهایی برای حفظ روابط با مشتری در بلند مدت


1-همیشه با مشتری صادق باشید.

چگونه در بلند مدت مشتریان را حفظ کنیم؟

صداقت برای ایجاد روابط بلندمدت با مشتری بسیار مهم است. در واقع، اعتماد مشتری می تواند به اندازه کیفیت محصولاتی که می فروشید یا خدماتی که ارائه می دهید مهم باشد. همیشه به تعهدات خود پایبند باشید. تلاش برای جلب اعتماد با تعهداتی که نمی توان آنها را حفظ کرد، تنها به رابطه با مشتری آسیب می رساند. در مورد هر مشکلی که با آن روبرو می شوید، باز و صادق باشید. اگر نمی توانید ضرب الاجل را رعایت کنید، در یافتن یک محصول خاص مشکل دارید، یا در ارائه یک سرویس خاص با مشکل مواجه شدید، بلافاصله به مشتری اطلاع دهید.


2-در معاملات تجاری خود شفاف باشید. 

چگونه در بلند مدت مشتریان را حفظ کنیم؟

این به معنای تمرکز بر ارائه پاسخ کامل در پاسخ به سوالات و نگرانی های مشتری است. در این ارتباطات صادق باشید و اگر قبل از پاسخ دادن نیاز به تحقیق دارید، تحقیق کنید و سپس پاسخ دهید. انجام این کار باعث می شود این تصور باقی بماند که آنچه مشتری فکر می کند بسیار مهم است و در واقع مشتری اولویت شماست. شما می توانید یک منبع آنلاین برای مشتریان ایجاد کنید تا سفارشات را ردیابی کنند، پیشرفت پروژه را نظارت کنند، یا اطلاعات مهم دیگری در مورد محصول یا خدمات خاصی که در آن سرمایه گذاری کرده اند بیابند.


3-همیشه اشتباهات، مشکلات و تاخیرها را بپذیرید. 

چگونه در بلند مدت مشتریان را حفظ کنیم؟

مشتریان اغلب می دانند که شما چه زمانی حقیقت را می گویید و چه زمانی تمام اطلاعات مربوطه را ارائه نمی دهید. روابط بلندمدت با مشتری بر اساس شفافیت و اعتماد بنا شده است.


4-از مشتریان خود تشکر کنید. 

چگونه در بلند مدت مشتریان را حفظ کنیم؟

نشان دادن قدردانی از تجارت و وفاداری مشتری برای حفظ رابطه خوب با آنها کلیدی است. گسترش کسب و کار شما نه تنها به مشتریان جدید نیاز دارد، بلکه به وضوح قدردانی خود را به مشتریان وفادار منتقل می کند. برنامه های پاداش برای مشتریان مکرر، به ویژه برای کسانی که بیشترین زمان و پول را در کسب و کار شما سرمایه گذاری می کنند، به ایجاد مشتریان وفادار کمک می کند. جوایز ممکن است شامل کارت‌های امتیاز وفاداری، کارت‌های هدیه و فروش ویژه باشد.


5-یک رابطه واقعی ایجاد کنید. 

چگونه در بلند مدت مشتریان را حفظ کنیم؟

تعامل حضوری با مشتری بهترین راه برای ایجاد رابطه و تشویق وفاداری است. تجربه شخصی مشتری با شما و کسب و کار شما - و توانایی آنها در برقراری ارتباط راحت با شما - برای ایجاد یک رابطه پایدار مهم است. مستقیماً با مشتریان صحبت کنید. مشکل رسیدن به یک انسان واقعی، و انتظارهای طولانی مرتبط با خطوط تلفن خدمات مشتری، می تواند بر احساسات مشتری در مورد کسب و کار شما تأثیر منفی بگذارد. از برون سپاری کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی یا خدمات مشتری خودداری کنید. مشتریان از خدمات واقعی و شخصی قدردانی می کنند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده