خرید از سراسر دنیا


» چگونه یک مصاحبه شغلی را که بد پیش می رود نجات دهیم

چگونه یک مصاحبه شغلی را که بد پیش می رود نجات دهیم

چگونه یک مصاحبه شغلی را که بد پیش می رود نجات دهیم

مصاحبه شغلی همیشه آسان نیست. شما فقط یک انسان هستید و گاهی اوقات ممکن است اعصاب بر شما غلبه کند، احساسات می تواند باعث شود که شما احساس خجالتی بودن کنید، حتی اگر معمولاً خجالتی نیستید و در کل، احساسات ممکن است تشدید شود. معمولاً به این دلیل است که می‌خواهید مصاحبه به خوبی پیش برود، بنابراین در مورد چیزی که می‌خواهید در آن موفق شوید مشغول می‌شوید.

برخی از ما به مصاحبه‌های شغلی واکنش نشان می‌دهیم و شما تنها نیستید. ممکن است به این دلیل باشد که احساس می‌کنید مورد ارزیابی قرار می‌گیرید، اما مهارت‌های موفقیت در یک مصاحبه شغلی را دارید، فقط باید آن را یادآوری کنید. شما به دلیلی آنجا هستید. برخی از مصاحبه‌ها همیشه عالی پیش نمی‌روند، اما ما توصیه‌هایی برای نجات مصاحبه‌ای داریم که فکر می‌کنید ممکن است در جهت اشتباهی باشد. ما اغلب بعداً روی اشتباهات خود می اندیشیم، اما این مقاله به شما می گوید می کند که چه کاری می توانید انجام دهید تا وضعیت فعلی خود را کمی بهتر کنید.


اگر مکالمه بدون مشکل پیش نرود چه؟

این می تواند یکی از اصلی ترین چیزهایی باشد که باعث می شود در مصاحبه بیشتر احساس اضطراب کنید. شما سکوت های ناخوشایندی را احساس می کنید و کمی بی قرار می شوید؟ برای بهترین ما اتفاق می افتد. این کاملاً طبیعی است که چنین احساسی داشته باشید، پس از همه، احتمالاً فقط مصاحبه کننده را ملاقات کرده اید.


گاهی اوقات مکالمه لزوماً «مصطفی» نبوده است، اما ممکن است کمی آرام باشد. این می‌تواند به خاطر تمرکز مصاحبه‌گر روی پاسخ شما، نوشتن چیزی یا فکر کردن به سؤال بعدی برای شما باشد. اگر احساس می کنید مکالمه کند می شود، به هر دلیلی، می توانید با پرسیدن چند سوال، شکاف ها را پر کنید. همیشه لازم نیست تا پایان صبر کنید، با جریان بروید.


شما بدون مطالعه به مصاحبه رفته اید و نمی توانید پاسخی برای سوال پیدا کنید

وقتی در این لحظه هستید، ممکن است احساس بدی داشته باشید. از شما سوالی پرسیده شده است و به نظر می رسد که برای مدت زمان زیادی در حال "اممینگ" و "خطا" بوده اید. باز هم، فقط شما نیستید. شما پاسخ را می دانید، اما در ذهن شما شکل نمی گیرد. این چیزی است که ما تمایل داریم با تأسف به آن نگاه کنیم، اما مصاحبه‌کننده باید بداند که شما کمی عصبی هستید و به شما زمان می‌دهد تا خودتان را جمع کنید.


نمی توان کمکی کرد، اما وقتی در این موقعیت قرار گرفتید، یک نفس عمیق بکشید یا اگر فکر می کنید لازم است یک نوشیدنی بنوشید و از مصاحبه کننده بخواهید سوال را تکرار کند. گاهی اوقات، تنها چیزی که نیاز داریم این است که یک استراحت کوچک برای فکر کردن مجدد و بازگشت به مکالمه انجام دهیم. اگر واقعاً نمی توانید به پاسخی فکر کنید، از مصاحبه کننده بخواهید که بعداً در مصاحبه به آن بازگردد. آنها به صداقت شما احترام می گذارند و امیدوارم کمی به شما فرصت دهند تا به پاسخ فکر کنید.


این یک مشکل رایج است و با آماده سازی می توان از آن جلوگیری کرد. ما هرگز واقعاً نمی دانیم که مصاحبه کننده قرار است چه بگوید، اما می توانید سؤالاتی را برای سؤالات شایستگی و سناریویی آماده کنید تا در چنین مواقعی به شما کمک کند. با این حال، حتی در صورت آماده شدن، گاهی اوقات اعصاب ما را تحت تأثیر قرار می دهد.


دیر اومدی مصاحبه

دیر رسیدن هرگز شروع خوبی نیست، اولین برداشت ها معنی زیادی دارد. با این حال، زندگی در سخت ترین مواقع مانع می شود. اتفاقاتی می افتد که خارج از کنترل شماست. با این حال، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که کارفرما را از مشکل خود مطلع کنید.


اگر در راه به آنجا برخورد کردید یا اتفاق دیگری افتاد که خارج از کنترل شماست، سعی کنید در صورت امکان ابتدا جلوتر زنگ بزنید تا به آنها اطلاع دهید که دیر خواهید آمد و زمان تقریبی که برای رسیدن به آنجا طول می‌کشد را اطلاع دهید. اگر در راه گم شدید یا به سادگی برای مصاحبه دیر رفتید، وقتی به آنجا رسیدید از همه کسانی که ملاقات کردید (یا قرار بود با شما ملاقات کنند) عذرخواهی کنید. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تاخیر خود را تصدیق نکنید. اگر بعد از مصاحبه برای آنها یادداشت تشکر بفرستید، در صورت لزوم می توانید دوباره عذرخواهی کنید.


بسته به اینکه چقدر دیر می‌آمدید یا اینکه مصاحبه‌کننده در زمان ورود شما در دسترس نبود، ممکن است مجبور شوید دوباره برنامه‌ریزی کنید. اگر اینطور است، هر کاری که می توانید انجام دهید تا به موقع برای قرار جدید حاضر شوید.


شما فراموش کرده اید که برخی از حقایق کلیدی یا موارد دیگر را ذکر کنید

این می تواند یک اشتباه واقعا رایج در مصاحبه باشد. طبیعی است که مصاحبه را ترک کنیم و به آنچه می توانستیم / باید به مصاحبه کننده می گفتیم فکر کنیم. گاهی اوقات، ممکن است به نظر یک اطلاعات کلیدی باشد که آنها باید در مورد شما بدانند.


اول از همه، به خود استراحت دهید – کاری که انجام شده انجام شده است. همه ما این لحظات را داریم و زمان بازگشتی وجود ندارد. با این حال، اگر یک دوره کلیدی وجود دارد که شما گذرانده‌اید، مدرکی که کسب کرده‌اید یا چیز دیگری که فکر می‌کنید می‌تواند برای نقش و موفقیت درخواست شما حیاتی باشد، آن را در یک ایمیل بعدی به کارفرما ذکر کنید و در عین حال از آنها برای وقتشان تشکر کنید. .


مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده