دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه در رویاهایتان به دنبال ایده های پول ساز بگردید؟

چگونه در رویاهایتان به دنبال ایده های پول ساز بگردید؟

چگونه در رویاهایتان به دنبال ایده های پول ساز بگردید


اگر بطور کلی از رویاهایتان غافلید، همانطور که بیشتر ما اینگونه هستیم، در این صورت یکی از قدرتمندترین منابعی را که در اختیارتان است، از دست می دهید. رویا ها حلقه های اساسی و مهم بین تجربه های خودآگاه و آرزوها و اهداف ناخودآگاه هستند.


رویا ها

نتیجه درست کار نکردن نورون ها و بافت های عصبی هنگام خواب نیستند، بلکه اگر روان شناسی را مانند یک شبکه اینترنتی در نظر بگیریم، رویاها مانند راه های ارتباطی به این شبکه هستند که بین شما و همه انسان ها ارتباط برقرار می کنند. رویاها ما را به چیزی وصل می کنند که کارل جانگ آن را هوشیاری جمعی نژاد ما مینامد و این قدرت رویاهای ما می تواند چیزهایی به ما بیاموزد که واقعا در زندگی ما مهم هستند.


علم مدرن

به ما آموخته است که ما فقط از 15 درصد مغزمان استفاده می کنیم. دقیقتر این است که بگوییم، 15 درصد از مغزمان را برای آن دسته از فرایندهای فیزیکی قابل اثبات بدنمان استفاده می کنیم که علم می تواند آن ها را اندازه گیری کند. در واقع، انجام فرایندهای فیزیکی، فقط 15 درصد از قدرت مغز، را مورد استفاده قرار می دهد. 85 درصد دیگر مغز، با تفاوت نسبی زیاد، درگیر همه چیزهایی است که حتی علم تجزیه گرا، که چیزهای خیلی کوچک و ظریف را مورد مطالعه قرار می دهد نیز نمی تواند آن ها را اندازه گیری کند.


خلاقیت

احساسات و رویاها از آن دسته هستند. حقیقت زندگی این است که قسمت کمی از قدرت مغز در برخوردهای واقعی و عملی با جهان فیزیکی مورد استفاده قرار می گیرد. قسمت اعظم قدرت روان شناسی، درگیر جذب تجربه ها به سمت شماست، درگیر تعامل با کسانی است که با آن ها ملاقات می کنید و یا آرزوی ملاقات با آن ها را دارید، درگیر تجربه حوادث گوناگون در سطح روان شناسی است، قبل از این که شما آن ها را در جهان خارج تجربه کنید. بیشتر این کارها در رویاهایتان انجام می گیرد.


وقتی می خوابید، دقیقا طبق ارزوها امیدها و ترس هایتان عمل می کنید، و این ها را در یک سطح احساسی و به همراه انسان های دیگر انجام می دهید، و سپس انتخاب می کنید که کدام یک از این اتفاقات را در زندگیتان تجربه کنید.


این قدرتی است که ابهت و شکوه دارد و من پافشاری می کنم که امروز آن را حفظ کنید. نه تنها به رویاهایتان، بلکه به ندای درونیتان که می داند چه کاری باید انجام دهید، توجه کنید. به ایده ها، انگیزه ها و درخواست های کمک گوش کنید. به شم خود اعتماد کنید.

هم اکنون 5 دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید،من به هوشمندی غریزه ها و رویاهایم ایمان دارم. من رویاهایم را به خاطر خواهم آورد، و از هر دانش و بصیرتی که رویاهایم به من می دهند آگاه خواهم بود. اقدام کنید همین حالا تصمیم بگیرید که نه تنها به رویاهایتان، بلکه به شم و غریزه تان نیز توجه کنید.


امشب دفترچه یادداشت های رفاهی خود را کنار رخت خوابتان بگذارید، و به خودتان بگوئید که می خواهید یک ایده پول ساز را به رویاهای شما بیاورد. فردا صبح رویاهایتان را بنویسید و ببینید که آیا می توانید از آن ها چیزی بیاموزید. به صورت نمادین و نه بطور واقعی، بر وقایع موجود در رویاهایتان بنگرید، و آنگاه حکمتی که می یابید، کاملا غافلگیر می شوید. قدرت بینایی شما تنها زمانی شفاف میشود که شما به درون قلب خود می نگرید. کسی که به بیرون می نگرد، رویا می بیند، و کسی که به درون می نگرد، بیدار می شود.


نویسنده.کارل جانگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده