دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه خود را از منفی نگری دیگران محافظت کنیم ؟

چگونه خود را از منفی نگری دیگران محافظت کنیم ؟

چگونه خود را از منفی نگری دیگران محافظت کنیم؟

شما خود، منفی نگری دیگران را به خود جذب کرده اید و آن را مانند یک انسان پرورانده اید، پس قطعا با مقاومت یا نمود آن در حالت مردم منفی نگر و یا زمزمه ای در ذهن خود روبرو خواهید شد.

باید خود را از منفی نگری محافظت کنید از مردم و موقعیت های منفی دوری کنید. زمانی که برای تکامل یافتن تلاش می کنید، به هیچ کس این فرصت را ندهید که افکار و انرژی منفی خود را به شما منتقل کند.

لازم نیست برای کسی توضیح دهید که نگرش فکری تازه ی شما از کجا می آید و یا پول تان از کجا به سمت شما جاری می شود مگر اینکه او کاملا حامی و واقعا علاقه مند به شما باشد.

از افکار جدید خود در مقابل هیچ کس استدلال یا دفاع نکنید و به آن ها توجه نکنید، از کسانی که نمی توانند اصول روانشناختی را که در این برنامه ۳۰ روزه در حال یادگیری هستید بفهمند، دوری کنید. این قسمت آسان کار است. هم چنین باید زمزمه منفی ای را که مدام در ذهن تان اتفاق می افتد، دور کنید.

تمام منفی نگری ها، انتقادات و شک نسبت به خودتان را با اعتقاد صادقانه به توانایی خود در تغییر هر چیزی در زندگی تان، جای گزین کنید.

مجبور نیستید وانمود کنید که هیچ مشکلی ندارید و یا این که کارها همیشه خوب پیش نمی رود. بلکه باید بفهمید که توانایی حل همه مشکلات و نیز پتانسیل رسیدن به همه اهداف تان را دارید.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

این که امید کورکورانه نیست، بلکه حقیقتی محض است. یکی از آسان ترین راه ها برای دور کردن منفی نگری از زندگی تان این است که نگرشی خوش بینانه به آینده داشته باشید.

شاید گذشته شما با منفی نگری و درد همراه بوده باشد،اما دلیلی ندارید که این درد را تا زمان پیری به زور تحمل کنید. شما قدرت آن را دارید که زندگی تان را بر اساس حالتی مثبت از روحیه تان بسازید.

باور داشته باشید که قدرت آن را دارید که هر چیزی را در زندگی تان به وسیله آن چه که از آن ناراضی هستید تغییر دهید. آگاهی از این امر به شما نیرو می دهد تا از منفی نگری هایی که شما را احاطه کرده اند، بیرون بروید.

هم چنین، خیلی آسان است که با مثبت اندیشی و هوشمندی، مشکلاتتان را به فرصتی برای رشد تبدیل کنید. هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید من از مردم منفی نگر دوری خواهم کرد و به زمزمه های منفی مشغول نخواهم شد. من می دانم که می توانم با هر مشکلی مقابله کنم، اگر به تغییر دادن آن ها متعهد شوم.

من اکنون به وفور مالی متعهد می شوم و بنابراین به اهدافم خواهم رسید. اقدام کنید: خوش بینی به آینده، آسان ترین میانبر برای دور کردن منفی نگری از ذهن می باشد.

امروز بران خودتان جمله تاکیدی و ساده ای از مثبت نگری را ایجاد کنید تا بتواند به هنگام شک یا ترس و یا خشم، آن را با خودتان تکرار کنید. نمونه هایی از جملات تاکیدی خوب عبارت اند از من سالم،ثروتمند و باهوش هستم یا هر روز وضعم بهتر و بهتر می شود یا خیلی ساده همه چیز بر وفق مرادم است پس عباراتی را پیدا کنید که با آن راحت باشید و در طول روز آن را بکار ببرید. بدون شک، معمول ترین ضعف همه انسان ها این است که عادت دارند ذهن شان را به روی تاثیر منفی از دیگران بگشایند.


نویسنده.ناپلئون هیل 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده