خرید از سراسر دنیا


» 8 ایده کسب و کار کوچک و استارت آپ برای مبتدیان

8 ایده کسب و کار کوچک و استارت آپ برای مبتدیان

8 ایده کسب و کار کوچک و استارت آپ برای مبتدیان

 

اگر از صرف وقت و انرژی خود برای انجام یک شغل با 5 تا 9 ساعت کار خسته شده اید، ممکن است بخواهید کسب و کار خود را باز کنید. هر ساله افراد بیشتری برای راه اندازی کسب و کار خود تلاش می کنند. برخی موفق هستند، در حالی که برخی دیگر موفق نیستند. اما کلید باز کردن کسب و کارتان داشتن یک پایه خوب است.


اولین قدمی که باید در نظر بگیرید یک ایده عالی است، چیزی که زمینه مناسبی را برای شما فراهم می کند. با راه اندازی هر کسب و کار، شما به همان اندازه، اگر نه بیشتر، متناسب با کار جدید خود سرمایه گذاری خواهید کرد - به خصوص در مراحل اولیه. این بدان معناست که ایده استارتاپ شما باید درست باشد، در غیر این صورت، کسب و کار شما ممکن است به نتیجه نرسد. اگر آماده هستید که شغل جدید خود را کشف کنید، این 8 ایده کسب و کار کوچک و استارت آپ برای مبتدیان را بررسی کنید. 


دستیار آنلاین

تعریف: متخصص برخطی که در هر نقطه از جهان می تواند مستقر باشد و خدمات رسانه ای اجتماعی و مدیریتی و فنّی و ابتکاری را ساعت به ساعت در اختیار شرکت ها بگذارد

سایت‌های کاریابی آنلاین زیادی وجود دارند که می‌توانند شما را در جستجوی مشتریانی که نیاز به دستیار دارند آغاز کنند. کمک آنلاین نیز یک تجارت کم خطر برای شروع است. برای شروع نیازی به سرمایه گذاری زیادی ندارید. 


توسعه دهنده وب

اگر می‌خواهید کار را از قبل انجام دهید، تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده وب می‌تواند در درازمدت بازده زیادی داشته باشد. تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان شایسته در صنعت وب وجود دارد. اگر قبلاً یک استاد فنی هستید و از گذراندن وقت در فضای دیجیتال لذت می برید، ممکن است برای این جایگاه عالی باشید. یادگیری زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CCS و جاوا اسکریپت برای سودآور بودن در این صنعت ضروری است. 


یوتیوبر

در حالی که در حال حاضر میلیون‌ها یوتیوب‌بر کهنه کار وجود دارد، ایجاد محتوای ویدیویی شگفت‌انگیز هنوز یک تجارت پرسود است. تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق، تولید محتوا و بازاریابی محتوا است. این نیاز به درک چگونگی رتبه بهتر در نتایج جستجو در پلتفرم یوتیوب و همچنین خود موتورهای جستجوی مستقل مانند گوگل دارد. 



مشاور سفر

اگر عاشق سفر و برنامه ریزی هستید، می توانید با تبدیل شدن به یک مشاور سفر، هر دو را ترکیب کنید. اگر همیشه یکی از اعضای گروه دوستان یا خانواده خود هستید که برای تفریح ​​برنامه ریزی می کنید، می توانید با برنامه ریزی سفر برای مشتریان، این سرگرمی را به یک علاقه سود آور تبدیل کنید. اگر خلاق باشید و در ایجاد برنامه های سفر فوق العاده برای مشتریان مسافرتی خود مهارت داشته باشید، این کار می تواند بسیار سودآور باشد. 


مربی تناسب اندام

اگرچه ممکن است نیاز به دانش زیادی در مورد بدن داشته باشد، مربی تناسب اندام می تواند یک کسب و کار رضایت بخش و موثر برای افتتاح باشد. راه اندازی یک کسب و کار مربی تناسب اندام مستلزم دانش زیادی در زمینه تغذیه، ورزش برای مشتریان است. 


مدیر رسانه های اجتماعی

در عصر تکنولوژی و همه چیزهای دیجیتال، افراد زیادی وجود ندارند که ندانند چگونه با شبکه ها و رسانه های اجتماعی کار کنند. اما هنوز هم برای تخصص در مدیریت صفحات رسانه های اجتماعی به مهارت و هوش بازاریابی نیاز دارند. همچنین به مهارت های نوشتاری عالی و توانایی جابجایی بین چندین سبک نوشتاری بسته به برند یا مشتری که برای آن کار می کنید نیاز دارند. 



مترجم

اگر عاشق زبان هستید و به بیش از یک زبان تسلط دارید، مطمئناً می توانید با مترجم آزاد کار خود را راه اندازی کنید. بخش شگفت انگیز در مورد این نوع کار این است که شما در درجه اول این گزینه را دارید که از خانه یا از راه دور کار کنید. این به این دلیل است که مترجمان بر خلاف مترجمانی که زبان شفاهی را تبدیل می کنند، با تبدیل زبان نوشتاری کار می کنند. بنابراین مترجمان واقعاً می توانند در هر کجای دنیا کار کنند! 


جواهرساز سفارشی

برای همه افراد خلاقی که در کار با دستان خود مهارت دارند، ساخت جواهرات سفارشی یک گزینه عالی برای راه اندازی یک تجارت کوچک است. می توانید برای فروش جواهرات از بازارها و کنوانسیون های محلی استفاده کنید یا از پلتفرم های فروش آنلاین مانند Etsy استفاده کنید. 


مجله ارم بلاگ




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده