بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» موفقیت ها همه جا وجود دارند

موفقیت ها همه جا وجود دارند

موفقیت ها همه جا وجود دارند.

موفقیت ها همه جا وجود دارند در صورتی که ثروت چشم گیر همان چیزی است که می خواهید، برای زندگی کردن نمی توانید فرصت بهتری را در تاریخچه ی سیاره ی خود انتخاب کنید.

امروز میلیون ها نفر وجود دارند که برای برآوردن نیاز های خود باکمال میل پول خرج می کنند.

شما فقط باید با پولتان نیاز درصد خیلی کمی از مردم را برآورده کنید، و آنگاه آزادی مالی از آن شما می باشد.


کار ساده ای است نه تا حالا به این سادگی نبوده است امروز من از شما می خواهم که همیشه ذهنتان را برای آگاه شدن از فرصت های پول ساز آماده کنید. به صورتی که هر مطلبی را که در جایی می خوانید، یا در تلویزیون تماشا می کنید، یا درگفت وگویی آن را می آموزید، اگر همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید، می تواند برایتان به منبع درآمدی تبدیل شود.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

اگر شما صادقانه برای همه ایده های پول ساز که در پیرامونتان هستند، ذهنتان را آماده کنید، از این موضوع به شگفت خواهید آمد که قبلا هرگز به آن ها نیاندیشیده بودید.

درکل انتظارات ساده همان چیزی است که برای ذهن ضروری است تا به سادگی فرصت هایی را در زندگی روز مره بیابد. این حقیقت دارد که مغز شما برای هر سئوالی که پرسیده میشود، راه حلی را پیدا می کند. با تمرکز بر روی یافتن فرصت، حتما فرصتی را خواهید یافت.


یافتن فرصت ها تمرینی است برای بیست و چهار ساعت آینده سعی کنید تجسم کنید که اگر تمایل داشتی، چگونه می توانستید انرژی خلاق خود را برای ایجاد ثروت در زندگیتان به کار ببرید


سعی کنید پنچ، ده یا ایده های بیشتری را برای پول سازی در زندگی طرح کنید.چه شما قصد این کار داشته باشید که هر کدام از این ایده ها را دنبال کنید یا نه، این تمرین به سادگی این توانایی را در ذهنتان هوشیار خواهد کرد تا به خلق فرصت های در آمدزا بیاندیشید.


نکته این است که شما فقط به یک ایده ی خوب جهت دگرگونی مالی در زندگی خود نیازمندید پس اگر به طور مداوم ایده های جدیدی باشید که به ذهنتان خطور کنند، بدون شک آن ایدهای را که واقعا شما این امکان را می دهد تا انرژی خلاقتان را به منظور کسب رفاه مالی به کار بگیرید، پیدا خواهید کرد. بنابراین همین حالا ایده هایی را که برای پول در آوردن در ذهن دارید، یادداشت کنید. در صورتی که در ذهنتان ایدهایی ندارید، سعی کنید آن ها را طرح کنید.


بعد از گذشت بیست و چهار ساعت آینده، پنچ و ده و یا حتی ایده های بیشتری را جهت درآمد بیشتر طرح خواهید کرد. و هیچگاه فراموش نکنید که فرصت ها همه جا هستند.


هم اکنون 5 دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید ،فرصت ها همه جا هستند ومن همواره در حال یاد گیری راه های تازه هستم تا وفور و فزونی مالی را به زندگی ام وارد کنم. من قطعاایدهای را خواهم یافت که بتواند سرنوشت مالی ام را تغییر دهد اقدام کنیدحداقل سه ايده ی درآمد زا را در دفترچه یادداشت های رفاهیتان یادداشت کنید.


عالی است اگر بتوانید به پنچ، ده یا حتی ایده های بیشتری فکر کنید تعهد کنید که نسبت به تک تک و تمام موقعیت هایی که در بیست و چهار ساعت آینده در پیش رو دارید هوشیار و آگاه باشید. زندگی خیلی جالب است اگر شما هیچ چیزی به جز بهترین ها را نپذیرید، همواره به همان بهترین خواهید رسید.


نویسنده. سامرست ماگهام 


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده