ثروتسازی با هیپنوتیزم


» گام های ساده جهت رها کردن قدرت جادویی اهداف

گام های ساده جهت رها کردن قدرت جادویی اهداف

گام های ساده جهت رها کردن قدرت جادویی اهداف

هیچ چیزی قدرتمندتر از اهداف کاملا مشخص و تعریف شده نیست. این یکی از مهم ترین رازهای زندگی در دنیای واقعی می باشد. آیا تاکنون آرزو کرده اید که می توانستید یک چراغ جادو را در دست بگیرید، غول چراغ جادو را آزاد کنید و تمام رویاهای تان را برآورده کنید این غول در درون ذهن شما قرار دارد، و منتظر است تا در صورتی که شما به اهداف تان متعهد شوید، بیدار شود. به خاطر بسپارید که ضمیر ناخودآگاه شما در خدمت افکار آگاهانه تان است.

این شمایید که تمام وقایع و شرایط زندگی تان را بر اساس باورها و تصمیمات تان، به سوی خودتان جذب می کنید. هم چنین این موضوع را که بارها و بارها اثبات شده است به خاطر داشته باشید که جز آن چه که صادقانه در مورد جهان به آن اعتقاد داشته باشید، ضمیر ناخودآگاه تان آن را در واقعیت برایتان به ارمغان خواهد آورد. هر چند که این مطلب خیلی ساده به نظر می رسد، اما حقیقت دارد.

اگر باور کنید که فقیر هستید، کمبود و فقر را تجربه می کنید اگر باور کنید که در مسیر رفاه هستید، وفور و دارایی به صورت معجزه آسایی به سوی شما جاری خواهد شد. شک دارید شما باید چنین باشید. اما قبل از این که از این حقیقت صرف نظر کنید، یک بار آن را امتحان کنید و در نهایت، صادقانه از نتایج آن متعجب خواهید شد. در این جا گام های ساده و مشخصی را بیان می کنیم که با پیروی از آن ها می توانید ذهن خود را برای آشکار کردن و ابراز آرزوهایتان متقاعد کنید دقیقا تصمیم بگیرید که چه چیزی می خواهید. هرچه دقیق تر باشید، ضمیر ناخودآگاه شما راحت تر می تواند به خواسته شما خدمت کند. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک شغل جدید هستید، دقیقا تصمیم بگیرید که چه کاری می خواهید انجام دهید، چه مقدار پول می خواهید بدست آورید و کجا می خواهید کار کنید.

البته همیشه باید نسبت به جزییات دقیق و ریز جهت تغییرات احتمالی منعطف نیز باشید. اما این تمرین، ضمیر ناخودآگاه تان را متقاعد می کند که حداقل نسبت به خواسته های خود جدی باشید.اهداف خود را بنویسید. عمل نوشتن اهداف تان، در روشن کردن دقیق آن چه که می خواهید، به شما کمک خواهد کرد .این موضوع بارها و بارها اثبات شده است که کسانی که اهداف خود را یادداشت می کنند، در رسیدن به آن ها موفق ترند. این اهداف را چندین بار در طول روز با خود تکرار کنید. لیست کوچکی از اهداف تان را تهیه کنید که هر وقت فرصتی یافتید آن را در ذهن خود حک کنید. خیلی ساده با عبارت من الان در حال جذب هستم شروع کنید و بعد هدف خود را به آن اضافه کنید.

یا عبارت من با خوشبختم را امتحان کنید و هر چیزی را که آرزو دارید به آن اضافه کنید. حتی لازم نیست باور کنید که این کار حتما جواب می دهد یا نه. فقط در زمان بیکاری آن را با خود تکرار کنید و منتظر باشید معجزه شروع شود. هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید من می دانم که با اهداف کاملا مشخص، شکست نخواهم خورد. من به بالاترین اهدافم دست خواهم یافت. من مسیر زندگی خودم را انتخاب خواهم کرد و بی شک به اهدافم خواهم رسید.

اقدام کنید یکی از اهدافی را که در زندگی داشته اید و تاکنون نتوانسته اید به آن برسید، بنویسید. از آنجا که ما در این ۳۰ روز بر اهداف مالی تمرکز کنیم، پس یک هدف مالی را برای خود بنویسید و آن را هر روز با خود تکرار کنید و صادقانه باور کنید که واقعیت دارد. وانمود کنید که واقعیت دارد، انتظار داشته باشید که واقعیت دارد و طوری عمل کنید که انگار واقعیت دارد. یکی از دلایلی که مردم هیچ وقت به اهداف شان دست پیدا نمی کنند این است که آن ها اهداف شان را توصیف نمی کنند، یا هیچ وقت به طور جدی آن ها را باور کردنی و دست یافتنی تلقی نمی کنند. افراد برنده می توانند به شما بگویند که مسیرشان کجا خواهد بود، در مسیرشان برای انجام چه کاری برنامه ریزی کرده اند و چه کسی در این ماجراجویی با آن ها شریک خواهد شد. موفقیت بدون خوشحالی، موفقیت نیست.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

نویسنده. ریچارد دنی 


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده