خرید از سراسر دنیا


» کلام تو عصای معجزه گر توست

کلام تو عصای معجزه گر توست

کلام‌تو عصای معجزه گر توست

چه بسا افراد زیادی که در طول زندگی خود چیزهای با ارزشی را با قیمت ناچیزی از دست می دهند. تنها حربه ای که با آن می توانید شیرها را از بین ببرید کلام خودتان است.

کلام تو عصای معجزه گر توست و همواره همین کلام توست که قدرت نفوذ دارد و شگفتی آفرین است.

عصای معجزه گر خود را در برابر شیرهای ساختگی خود حرکت دهید و آن ها را به بچه گربه های بی آزاری تبدیل کنید. ولی اگر در برابر این شیرها نه ایستید همین طور شیر باقی می مانند شاید این سوال پیش آید که چه گونه می توانیم در برابر شیرها به ایستیم،موسی به قوم خود فرمود،قوی باشید و نترسید،به ایستید و نجات خداوند را ببینید که امروز آن را برای شما خواهد کرد و نجات خواهید یافت.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

زیرا مصریان که شما را می آزردند تا ابد نابود خواهند شد. خداوند از جانب شما می جنگد و شما خاموش باشید ، واقعا تدارکی اعجاب آورتر از این وجود ندارد.

خرد لایتناهی به راه خروج و راه برآوردن هر آرزو واقف است و فقط باید بر او توکل کرد.

توکل یعنی تعادل خود را نگه داشتن و از سر راه خداوند کنار رفتن. افراد زیادی هستند که از دیگران می ترسند یا اینکه از اوضاع و شرایط نامطلوب خود گریزانند. هرچند که هر جا می روند آن شرایط هم به دنبال آن ها می رود.

هر وضع نامطلوبی که در زندگی خودتان پیش آید تجلی اندیشه منفی خودتان است و حاصل تخیلات نادرست. اما این وضع نمی تواند در برابر نور حقیقت تاب بیاورد. پس بی باکانه با وضعیت روبرو شوید و بگویید،خداوند نور و سبب نجات من است، پس از که بترسم

باید با کلامی قاطع و استوار در مقابل هر اندیشه ی منفی بایستید و نگذارید این اندیشه بر شما غالب شود. لشگر بیگانگان نغمه سر می دهد که ،کسب و کار کساد و پول دست نیافتنی است. بلافاصله پاسخ دهید،روزی من دست خداست و همین حالا مثل قارچ یک شبه می روی زیرا در ملکوت اعلی، ناراحتی و تالم وجود ندارد.

شاید هم مجبور شوید که مثل آواز بچه گانه ی کتی مدام با خود تکرار کنید : کتی آن کار را کرد، کتی آن کار رانکرد. برای مدتی به این آواز ادامه دهید، ولی یقین داشته باشید که بالاخره پیروز می شوید. زیرا حقیقت باید همواره غالب باشد و شما باید لشگر بیگانگان را مغلوب کنید.

اگر کار نگهبان خود را متوقف کنید، لشگر بیگانگان دوباره نغمه سر می دهد:هیچ کس قدر تو را نمی داند. تو هیچگاه پیروز نمی شوی پس بلافاصله بگویید: خدا قدر مرا می داند در نتیجه افراد دیگر هم قدر مرا می دانند و هیچ چیز نمی تواند در رساندن موفقیتم از جانب خدا دخالت کند. به یقین بدانید که بالاخره لشگر بیگانگان مغلوب می شود. زیرا بی اعتنایی آن را به هلاکت می رساند. بنابراین با بی اعتنایی به لشگر بیگانگان،می توانید بر آن غلبه کنید و ایمان خود را با عمل نشان دهید. چرا که شیران از ترس تو جسور می شوند و با شنیدن صدای تپش قلب تو غرش می کنند. شما هم مانند دانیال ساکت بایستید و فقط نظاره گر فرشتگانی باشید که به کمکتان می آیند.

افکار منفی شما را از اوج موج ها به پایین می افکند. اندیشه ها و آرزوهایتان بسان گردونه ای همواره شما را به جایی می برد.پرنتیس مولفورد می گویدخواسته ای که از دل بیرون نرود، آن آرزوی نیرومند که طلبی است فرو ننشسته، بذری است که در ذهن ریشه دارد، زنده است و هرگز از روییدن باز نمی ماند،قانونی شگفت انگیز در فطرت آن وجود دارد. قانونی که اگر آن را دریابید و از آن دست نکشید و به آن توکل کنید چه نتایج زیبا و شکوهمندی که برایتان به بار نمی آورد. اگر با چشم باز از این قانون پیروی کنید خوشبختی تان فزونی می یابد. اما اگر کورکورانه در پی اش باشید به ورطه ی فلاکت می افتید،این بدان معناست که آرزو دارای نیروی عظیم تموجی یا طیفی است که باید به درستی هدایت شود. پس مدام این عبارت را تکرار کنید، فقط آن را می خواهم که خدا برایم می خواهد فقط آن حق الهی را می طلبم که خرد لایتناهی به یمن لطف الهی و به طرزی عالی برایم اراده کرده است،آن گاه از هر آرزوی نادرست دست می کشید و مشیت الهی جایگزین آن می شود. زیرا آرزوهای ملال انگیز آدمی به گونه ای ملال انگیز برآورده می شوند و برآوردن آرزوهای بی صبرانه مدت ها به تعویق می افتد یا به شیوه ای خشونت بار تحقق می یابند.

چه بسیارند تجربه های ناخوشایندی که حاصل آرزوهای ملال انگیز یا بی شکیب آدمی بوده اند.مثلا زنی با مردی ازدواج کرده بود که هر شب می باید با او به مهمانی می رفت. زن که از این مهمانی ها به تنگ آمده بود هرشب بی صبرانه آرزو می کرد که ای کاش می توانست خانه بماند و کتاب بخواند. این آرزو چنان نیرومند بود که برآورده شد. همسرش در پی زنی دیگر رفت و در نتیجه زن مجال یافت در خانه بماند و کتاب بخواند. منتها حمایت شوهرش را از دست داد. در زندگی هیچ رویدادی دعوت نشده به سراغتان نمی آید.پرنتیس مولفورد درباره،ی،کارنیز نظریه در خور توجهی دارد. او می گوید برای موفقیت در هر کاری هنر، تجارت یا هر حرفه ای باید مدام آن را چون هدفی در برابر چشم خود ثابت نگاه دارید. آنگاه منتهای کوشش خود را به کار ببرید تا چون بازی یا کاری خلاق و نشاط آور به سوی آن پیش بروید. چون به محض اینکه کاری دشوار بنماید به این معناست که در حال پیشرفت نیستیم

ترجمه.گیتی خوشدل

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده