خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» یک فهرست کامل برای رسیدن به موفقیت

یک فهرست کامل برای رسیدن به موفقیت

یک فهرست کامل برای رسیدن به موفقیت

این مبحث به انجام تمرین برای ايجاد هدف اختصاص دارد. در مباحث گذشته، ابتدا متن اصلی را می خواندید و در انتها تمرین ها شرح داده می شد. اما این مبحت تماما به اجرای تمرینات تعلق دارد.

در سطور بعدى تمرین ها شرح داده می شوند اما باید هنگام خواندن به چند نکته توجه کنید

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

1 - این فصل را در مکان هایی چون محل کار یا اتوبوس مطالعه نکنید.

2 - تلفن خود را از پریز بکشید.

3 - سعی کنید این فصل را طی یک روز بخوانید و تمرینات آن را انجام دهید.

4 - برای خواندن کتاب، محلى ساکت و آرام را انتخاب کنید تا کسی مزاحم شما نشود.

5 - تنبلی نکنید. هم زمان با خواندن کتاب، تمرین ها را انجام دهید و این کار را به بعد موکول نکنید.

بسیاری از مردم به من میگویند،تونى تو خیلی با انگیزه و فعال هستی و به همین دلیل هم در زندگی ات موفق شده ای، اما من مثل تو پر انرژی و سرحال نیستم، تنبل ام. من به آن ها میگویم شما تنبل نیستید، فقط اهداف کوچکی دارید. در این فصل می خواهم به شما بیاموزم چگونه اهدافی انتخاب کنید که شما را به حرکت وادارد. برخی اهداف در نهاد خود قدرت دارند و موجب می شوند شما انگیزه فعالیت و رشد پیدا کنید.

تصور کنید هم اکنون قرار است با انجام تمرینات این فصل آینده خود را، که می تواند با آنچه اکنون بر شما میگذرد بسیار متفاوت باشد، رقم بزنید. کلماتی که می نویسید همه تحقق خواهند یافت انگار که میدانید در آینده چه روی میدهد و به همین دلیل برای هر قدمی که به جلو بر می دارید، دلایل محکم و کافی در اختیار داريد. سال هاست که این تمرینات را در سمینارهایم انجام می دهم و نتایج آن تاکنون شگفت آور بوده است. اولین بار، حدود سه سال پیش این تمرین را در سمیناری انجام دادم. خانمی بلند شد و گفت،من می خواهم به اهداف اقتصادی بزرگی دست یابم. می خواهم هفت هفته دیگر صد هزار دلار به دست آورم.

من گفتم،هی، صبر کن،هفت هفته برای کسب چنین پولی، برای شما که در سال تنها سی هزار دلار درامد دارید بسیار زود است. اما او به هدفش ایمان داشت و من تصمیم گرفتم بگذارم این هدف را حفظ کند. شش و نیم هفته بعد این خانم در بخت آزمایی دقیقا صد هزار دلار برد. شش ماه بعد در سمینار دیگری در مورد کاری که او کرده بود صحبت کردیم و او آنجا اظهار کرد که تصمیم دارد شش ماه دیگر صد و پنجاه هزار دلار به دست آورد. دست کم این بار زمان بیشتری در نظر گرفته بود شش ماه بعد او دویست هزار دلار در بخت آزمایی برنده شد.

البته من پیشنهاد نمی کنم شما هم هدف خود را برد در بخت آزمایی قرار دهید و اصولا از خریدن بلیت بخت آزمایی متنفرم. در واقع تنظیم اهداف کاملا اختیاری نیستند و باید بر پایه قابليت ها و توانایی های واقعی دقت کنید، واقعی اشخاص صورت گیرند. قبول دارم که برخی در جدول اهداف خود، اهدافی بسیار غیر واقعی غير حقیقی می گنجانند اما در عين حال معتقدم اگر به رسیدن به معتقد باشید و آن را در ذهن و فکرتان آن قدر واقعی بسازید که احساس کنید از قبل به آن رسیده اید، مغزتان این هدف را به مثابه حقیقت خواهد پذیرفت و موجب می شود جسم و روح شما در شرایطی قرار گیرد که به دست آوردن این هدف را حتمی سازد. می دانم که این بحث کمی ماوراطبیعی به نظر می رسد اما بجرات می توانم بگویم که حقیقت دارد، زیرا برای من بسیاری دیگر به حقیقت پیوسته است.

هر چیزی که اکنون دارید، زمانی در فکر به دست آوردن اش بوده اید. خوب فکر کنید: مهارت ها، روابط، سرمایه و همه اینها در گذشته اهداف شما بوده اند. شاید کامل ناآگاهانه آن ها را هدف قرار داده اید، اما مسلما از قبل وجود خارجی نداشته اند. پس می توانید اهداف والاتری هم داشته باشید و به آن ها برسید و من در این فصل به این منظور به شما کمک میکنم.

نویسنده.آنتونی رابینز

منبع.از مجموعه موفقیت نامحدود در 20 روز


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده