دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رژیم فکری چیست

رژیم فکری چیست

رژیم فکری چیست

همه ما در ذهن خود دارای قوانین بسیاری هستیم که با باورهای ما در ارتباط اند. این قوانين زندگی ما را کنترل میکنند. نوع رفتار، اعمال، نحوه صحبت، برقرار کردن ارتباط با دیگران، همه براساس قوانین ذهنی ما صورت می گیرد. همه انتظار داریم دیگران نیز از قوانین ما پیروی کنند اما آیا قوانین شما صحيح اند، میگویید بله. از کجا گرفته شده اند،معمولا از خانواده. اما بهتر است قوانین تان را بازنگری کنید. ببینيد آيا قوانين شما در جهت رسیدن به اهداف تان کارساز بوده اند یا برعکس، شما را از مقصدی که می خواهید به آن برسید دور کرده اند. شاید برای بردن در بازی زندگی لازم باشد قوانين جدید بازی را بیاموزید یا خود قوانینی برای موفقیت خلق کنید تا دست کم برای یک بار موفقيت خارق العاده ای به دست آورید،مثل هشت میلیون دلار در سال یا چیزی شبیه به این. به نظر نامتحمل می آید، به خاطر داريد که هر روز کمی پیشرفت خواهید کرد، فقط کمی، و هر روز وجه تمایز بیشتری با روز گذشته خواهید یافت اما هر تفاوت کوچکی نیز می تواند کل زندگی شما را دگرگون سازد.

نکته ای که امیدوارم بدان توجه کنید این است که این برنامه مانند یک رژیم غذایی لاغری است. قرار است تمام تمرین های این برنامه را مو به مو در مدت بیست روز اجرا کنید. مسلما پس از این مدت به نتایجی فوق العاده دست خواهید یافت، اما بايد این رژیم فکری را، تا زمانی که می خواهید موفقیت را در چنگ داشته باشید حفظ کنید،درست مانند تمام رژیم های غذایی. تا هر زمان که بخواهید تناسب اندام تان باقی بماند باید از این رژیم غذایی پیروی کنید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

من برای اینکه به اهداف ام در زندگی برسم سلامتی را در اولين درجه اهمیت قرار دادم. یکی از قوانين من این است که برای رسیدن به سلامتی باید هر روز ورزش کنم، اما برای روان خود نیز لازم است هر روز تمرین کنیم. من هر روز برای فکر و احساس خود برنامه ریزی میکنم. این همان کاری است که شما امروز آن را تمرین می کنید.

برای تمرین اول در دفترچه موفقیت خود پاسخ این سوال را بنویسید،چه چیزی در زندگی برایم بسیار بارزش است به خاطر داشته باشيد باید ارزش نهایی را بنویسید، نه پول، اتومبیل یا خانه.

سپس احساسی را که با داشتن این ارزش ها به دست می آورید یادداشت کنید،خوشی، لذت، امنيت حالا به ارزش هایی که نوشته اید بر حسب اولویت شان شماره دهید،درجه اول، دوم و، بدین شکل متوجه خواهید شد مغزتان در موقعیت های گوناگون چطور تصمیم می گیرد.

تصور کنید در فهرست ارزش های شما موفقیت در اولین رده و عشق در مرتبه دهم باشد. مسلما زمانی که لازم است از میان رفتن به خانه و یا ماندن در محل کارتان تا ساعت ده شب یکی را انتخاب کنید، کارتان را ترجيح می دهید زیرا براساس جدول ارزش بندی شما، عشق از اهمیت کمتری برخوردار است. اما اگر عشق در درجه اول قرار داشته باشد تصميم شما متفاوت خواهد بود. شما می گویید هر قدر که کار داشته باشم مهم نیست باید اکنون نزد همسرم برگردم زیرا برای شما دوست داشته شدن یک نیاز اساسی است. پس باید به اولویت های زندگی خود پی ببرید زیرا باورهای اساسی شما است که زندگی تان را هدایت میکند.

پس از شناختن ارزش های اصلی تان، بهتر است به قوانین مربوط به آن ها نیز پی ببرید. برای شما عشق ارزشی بسیار مهم است. بسیار خوب، اما برای به دست آوردن عشق یا بخشيدن آن چه میکنید، در چه صورتی احساس می کنید از عشق محروم شده اید، در چه صورت احساس می کنید فردی دوست داشتنی هستید، پس به طور خلاصه،ارزش های مهم زندگی تان را مشخص کنید. آن ها را براساس اولويت مرتب کنید. باورهای اصلی خود را بشناسید. سپس به قوانین مربوط به آن ها بپردازيد. قوانين خاص خود را بشناسید و دریابید آیا برای رساندن شما به اهداف تان کارسازند يا نه. به خاطر داشته باشید آگاهی می تواند بتن هایی زندگی شما را دگرگون کند.

مردی می گفت،هر روز، روز خداست و اگر من باز هم زنده باشم موفق خواهم بود. فرضیه بدی نیست. اگر شما هم باور داشته باشید می توانید به موفقیت دست پیدا کنید.



نویسنده.آنتونی رابینز

منبع.از مجموعه موفقیت نامحدود در 20 روز

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده