خرید از سراسر دنیا


» نقشه ای برای آینده

نقشه ای برای آینده

نقشه ای برای آینده

من برای تمام مراحل زندگی ام از نظر مسائل شخصی، احساسى، اجتماعی، روحی، فیزیکی و مادی برنامه ریزی کردم و آنچه را می خواستم در انتهای این برنامه ها بدان دست یابم، به وضوح مشخص نمودم. برای کيفیت ارتباط ام با دیگران، آن اندازه لذت و خوشی که در طلب اش بودم، نوع زندگی مورد نظرم در هر روز، شخصیتی که می خواستم داشته باشم، همسر رویاهایم و، تصمیم داشتم درآمدی معادل ۰ ۰ ۹۰ دلار در ماه داشته باشم در حالی که در آن زمان فقط ۳۰۰۰ دلار درآمد داشتم. همه این اهداف را در صفحه بزرگ یادداشت کردم و برای هر کدام توضیحاتی مفصل نوشتم. اهدافم را خلق کردم. هر روز آنها را مرور می کردم و نوع احساسم را بررسی می نمودم.

این برنامه را در پشت نقشه ای که از روسیه خریده بودم نوشتم و تا امروز آن را نگه داشتم و در اغلب سمینارهایم آن را به مردم نشان میدهم،

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

با این کار توانستم جایگاه کنونی ام را بشناسم و نقشه ای برای آنچه در آینده میخواستم باشم، طراحی کنم. من نقشه جاده های موفقیت را تنظیم کرده بودم. وقتی به آمریکا برگشتم توانستم بسیاری از نقشه هایم را عملی کنم. البته باید اعتراف کنم که همه آن ها عملی نشدند اما 80 درصد برنامه هایم ظرف کمتر از دوازده ماه با موفقيت انجام شد. به نظرم این موفقیتی بزرگ بود.

اعتماد به نفس ام فوق العاده افزایش یافته بود و روابط ام با دیگران کاملا تغییر کرده بود. توانسته بودم زن ایده آل ام را مجذوب خود کنم و یک سال بعد با او ازدواج کردم. تصمیم گرفته بودم چهار فرزند داشته باشم و پی درپی صاحب سه فرزند شدم. در شروع برنامه هایم فردی ورشکسته بودم اما اکنون سرمایه ای که در اختیار داشتم دو میليون دلار بود، فقط ظرف دوازده ماه. تمام ابعاد زندگی ام دگرگون شده بود. اهداف ام خیلی بزرگ بود اما عملی شد، زیرا ایمان و توانایی ام بزرگ تر از آن ها بود.

تنظیم اهداف برای بالابردن قدرت درونی بسیار اهمیت دارد. دست یافتن به اهداف جزیی زندگی، اعتماد به نفس را افزایش میدهد و راه را برای پیشرفت شخصيت مهیا می سازد. تغییرات اندک در دنیای درون تان، بسیاری از موانع بزرگ را از سر راه شما خواهد برداشت. حتی در جهان بیرون، مثلادر دنیای اقتصاد نیز که به نظر نمی رسد روند امور تحت اختیار ما باشد، تنظیم اهداف می تواند تغییرات بزرگی به وجود آورد. من در فهرست اهدافم خرید یک لیموزین را گنجانده بودم. در آن زمان اتومبيل کهنه ای داشتم که مرتب خراب می شد، اما شش ماه بعد توانستم یک لیموزین بخرم. البته این هدف هدفی بی معنی بود، صحبت ما در این جا از تغییری بسیار بسیار بزرگ تر است.

تنظیم اهداف قدرت تغيير هر چیزی را به وجود می آورد نیتی ورای نوشتن در این روش نهفته است. آن چه رخ می دهد این است که وقتی اهداف خود را می نویسيد، خلاقیت پیدا می کنید، انگیزه می یابید و وقتی آن ها عملی شدند، مسیر پیش روی تان روشن تر و واضح تر میگردد. در ادامه به طور مفصل به روش تنظیم اهداف خواهم پرداخت.

نویسنده.آنتونی رابینز

منبع .از مجموعه موفقیت نامحدود در 20 روز

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده