ثروتسازی با هیپنوتیزم


» حسرت پله موفقیت است

حسرت پله موفقیت است

حسرت پله موفقیت است

همواره به دیگران میگویم حسرت است که می تواند ما را به موفقیت برساند. برای بسیاری از مردم موفقیت نوعی تله است. وقتی به موفقیتی دست می یابند جشن میگیرند و دیگر همه چیز را فراموش می کنند. به همین دلیل است که دیگر طعم موفقیت را نمی چشند. اما ناراحتى و نارضایتی، قدرتی است که موجب می شود خود را از آن چه به نظرتان ناراحت کننده است دور کنید

جاذبه ای است برای حرکت، حرکت برای رفع نیاز. جه چیزی موجب میشود هر روز غذا بخورید فشار گرسنگی، چه چیزی موجب می شود عشق بورزید فشار تنهایی. باید روش استفاده از ناراحتی و تنش را بیاموزید تا به احساس خوشی و موفقیت برسید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟
بهره بردن از فشار، هنگام بروز فشار واقعا ضروری است با بروز فشار، نیاز به راحتی با تمام وجود حس میشود. شما بوضوح احساس میکنید که راحت نیستید، پس مغز به شما فرمان میدهد تا شروع به فعالیتی کنید که برای شما آسایش و راحتی به ار مغان می آورد. از فشار و ناراحتی نهراسید. ناراحتی ها به شما انگیزه فعالیت می دهند، پس هر روز به احساس نارضایتی خود توجه کنید.

آن را مخفی نکنید و یا با روش های گوناگون سعی نکنید آن را فراموش نمایید. احساس فشار لزوما بد نیست بلکه بر عکس، می تواند کاملا مثبت باشد، به شرط آنکه به آن به چشم ابزاری جهت تاثیر نهادن بر سیستم عصبی تان نگاه کنید. فشار، الماس خلاقيت را می سازد. در درون شما سنگی است که با فشار تبدیل به گوهر خواهد شد.

احساس فشار و عذاب بهترین و موثر ترین اهرم برای پیگیری اهداف است. افراد بسیاری را می شناسم که اهداف عالی در سر دارند اما نسبت به انجام برنامه های خود هیچ تعهدی حسی نمی کنند، زیرا فشار و عذاب ناشی از عمل نکردن را حس نکرده اند. اگر پشت سر خود رنج و عذاب را حس کنید هرگز عقب گرد نخواهید کرد.

یک سال پیش تصمیم گرفتم هر روز ورزش کنم. متوجه شدم بهترین راه برای اطمینان از اینکه در پیگیری این هدف پا برجا باقی خواهم ماند این است که دلیل کارم را بدانم. بایست درک میکردم چرا هر روز مجبورم وقتی را صرف حرکت دادن اعضای بدنم کنم. چه فایده ای از این کار نصیب ام می شد،متوجه شدم در زندگی اهداف بسیاری دارم و باید برای رسیدن به آن ها از انرژی جسمانی مناسبی برخوردار باشم. در حال صعود از قله ی موفتیت بودم، پس بایست سوخت لازم جهت بالا رفتن را میداشتم تا سقوط نکنم. جسم ام بایست پر انرژی، سالم و با نشاط می بود و برای رسیدن به این هدف نیاز به ورزش داشتم. بنابراین به دلیل اصلی ورزش کردن ام پی بردم و آن را در ذهن ام با برقراری روابط بهتر با همه به ویژه فرزندان ام، ارتقا موقعیت شغلی ام، بالا بردن سطح درآمدم و به دست آوردن توانایی بخشش به دیگران ربط دادم. بدین شكل انگیزه لازم جهت انجام تمرینات ورزشی روزانه را به دست آوردم. علاوه بر این از اهرم فشار بهره گرفتم: اگر ورزش نکنم از کسالت، عدم تناسب اندام و افسردگی رنج خواهم برد و مغز من به هیج عنوان مایل به تحمل این عذاب نیست، پس باید هر روز یه تعهدی که دارم عمل کنم، زیرا راه برگشت ندارم.

از فشار به نفع خود استفاده کنید. احساس فشار به شما پایبندی خواهد بخشید.

نویسنده .آنتونی رابینز

منبع.از مجموعه موفقیت نامحدود


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده