خرید از سراسر دنیا


» چطور ممکن است کسی همه چیز داشته باشد و باز هم احساس خوشبختی نکند

چطور ممکن است کسی همه چیز داشته باشد و باز هم احساس خوشبختی نکند

چطور ممکن است کسی همه چیز داشته باشد و باز هم احساس خوشبختی نکند

مهم نیست کسی چقدر از نعمت های خدا برخوردار باشد، شما همواره و در هر وضعیتی می توانید فکر خود را بر چیزی متمرکز کنید که از نظر شما عالی نیست یا با توقعات شما هماهنگی ندارد و خود را برای همیشه شكست خورده و از دست رفته بدانید.

به نظر من خوشبختی واقعی یعنی احساس خوشی و لذت پایدار در زندگی، و شما توانایی به دست آوردن خوشبختی را دارید زیرا می توانید كانون تمركز ذهن تان را خود تعیین کنید. البته می دانم که اکنون فقط به اشتباهات تان نگاه میکنید و در زندگی فقط درباره شکست هایتان می اندیشید، اما این تنها از سر عادت است. شما آگاهانه این کار را نمی کنید پس می توانید آگاهانه آن را کنار بگذارید. از این به بعد دکمه هدایت اتوماتیک را خاموش کنید و کنترل همه چیز را خود در دست بگیرید تا بتوانید کیفيت زندگی خود را تغییر دهید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

تنها کسی موفق خواهد بود که با ایجاد لذت و خوشی در زندگی بتواند بستر لازم برای رشد خود را فراهم آورد و شکست، آوردن خوشی است که احساس بهای نیاموختن روش های به دست ناراحتی و رنج را به وجود خواهد آورد.همه شما توانایی کنترل رفتارهای خود را دارید و اگر نادرست عمل کنید مسلما جز شما کسی مقصر نخواهد بود. همه ما توانایی کسب موفقیت را با بهره گیری از تصميم های درست، داریم و تصمیم گیری درست و ثواب تنها زمانی ممكن خواهد بود که آموخته باشیم در زندگی بر چه چیزهایی تمرکز کنیم.

شاید بگویید این اصلا درست نیست. زندگی پر از سختی است. هیچ اتفاق خوشایندی در آن رخ نمی دهد و هیچ چیز بر وفق مراد من نیست، اما این تصویر زاییده زاویه ی نگاه شماست. دوربین ذهن خود را بچرخانید، هنوز هم چیزهای خوشایند بسیاری برای تماشا کردن هست. اکنون سكان هدایت زندگی شما در دستان خودتان نیست، باید خود اختیار زندگی تان را به دست گیرید. شما در قبال زندگی مسئول اید و باید آن را با بهترین کيفيت ادامه دهید و این، بها در صورتی ممکن است که به زندگی عشق بورزید و آن را زیبا ببینید.


نویسنده.آنتونی رابینز

منبع.موفقیت نامحدود

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده