دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» چگونه تبدیل به یک معامله گر منظم شویم

 چگونه تبدیل به یک معامله گر منظم شویم

چگونه تبدیل به یک معامله گر منظم شویم

نظم یک رکن اساسی برای تبدیل شدن به یک معامله گر با سودآوری مستمر است. با این حال، اکثر معامله گران مشتاق هنگام انجام معاملات در بازار خود را ناتوان در حفظ نظم می بینند. این مقاله به شما درک عمیق تری درباره دلیل این که چرا باید در سریع ترین زمان تبدیل به یک معامله گر منظم شوید و چگونگی تغییر عادت های معامله گری شما در راستای دست یافتن به نظم بیشتر خواهد داد. احتمالا این یکی از مهم ترین مقاله هایی خواهد بود که در زمینه معامله گری مطالعه می کنید، بنابراین پیشنهاد می کنم در شرایط مطلوب مطالعه و با تمرکز کافی اقدام به خواندن ادامه مطلب نمایید تا مفاهیم مورد بحث به خوبی در ذهن شما جای گیرد.

تبدیل شدن به یک معامله گر منظم یعنی ایجاد تغییر در عادت های معامله گری

معامله گرانی که به اندازه کافی در بازار دوام می آورند تا سودآوری مستمر را تجربه کنند کسانی هستند که به عادت های مثبتی در نحوه معامله گری خود دست می یابند و آن ها را تداوم می بخشند. مانند هر چیز دیگری در زندگی، عادت ها وجود حقیقی شما و میزان پیشرفت شما در هر زمینه ای را نشان می دهند. همچنین عادت ها تقویت می شوند و به شخصیت ما و روزمرگی ما تبدیل می شوند، چه عادت های مثبتی باشند چه منفی.

متأسفانه پرورش دادن عادت های یک معامله گر موفق برای اکثر افراد تبدیل به چالشی بزرگ می شود که از ابتدای راه با آن مواجه هستند. اکثر معامله گران با آرزوی کسب سود سریع یا با فکر ایجاد سودآوری تا حدی که فورا شغل کنونی خود را ترک کنند پا به بازار معامله می گذارند. آن ها همچنین با سرمایه ای نسبتا اندک شروع به معامله گری می کنند که این کار باعث ایجاد تضاد بین احساسات و خواسته هایشان در برابر وضعیت حقیقی آن ها می شود.

واقعیت این است که هرچه شما سخت تر تلاش کنید تا مقدار زیادی پول را در زمان کوتاهی به دست آورید، بیش تر از خواسته خود دور می شوید. ممکن است در ابتدا خوش شانس باشید و تعدادی معامله پر سود انجام دهید اما در واقع شما تنها در حال پرورش عادت های منفی در معامله گری خود هستید که این عادت ها به زودی آسیب شدیدتر از آنچه فکرش را می کنید به شما می زنند

بنابراین قدم اول در راستای تبدیل شدن به یک معامله گر منظم این است که واقعیت ممکن را با توجه به حجم سرمایه موجود در حساب خود و با فرض به کار بستن یک استراتژی مدیریت سرمایه کارآمد قبول کنید. می دانم که احتمالا می خواهید مقدار زیادی پول را در زمان کوتاهی به دست آورید و شغل کنونی خود را ترک کنید، اما اگر سرمایه شما در حساب معامله گری 1000 دلار باشد، این یک گزینه واقع گرایانه در آینده نزدیک برای شما نخواهد بود، حتی اگر تعداد زیادی از معامله گران تازه کار فکر کنند که می توانند سرمایه کوچک خود را در یک شب تبدیل به مقدار زیادی پول که زندگی آن ها را تغییر می دهد بکنند.

چیزی که در این مورد می تواند به شما کمک کند این است که اگر بتوانید در چند ماه متوالی سابقه سودآوری مستمر از خود به جای بگذارید، برای جذب افرادی که سرمایه در اختیار شما بگذارند مشکلی نخواهید داشت. به سابقه حساب معامله گری خود به عنوان یک رزومه معامله گری نگاه کنید و هرچه رزومه شما درخشان تر باشد، احتمال این که شما با استفاده از توانایی معامله گری خود صاحب شغل شوید نیز بیشتر است.

اهمیتی هم ندارد که شما با حجم معامله کم کار می کنید، اگر با پول واقعی خود سابقه سودآوری مستمر داشته باشید این یک مدرک درخشان و قوی است که شما با آن به دیگران ثابت می کنید می دانید چگونه در بازار به نحوی موثر به معامله کردن بپردازید.

از مجموعه:معامله گر منظم

نویسنده: مارک داگلاس



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده