دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» دیدگاه نادرست عموم مردم در مورد مهارت فروش

دیدگاه نادرست عموم مردم در مورد مهارت فروش

دیدگاه نادرست عموم مردم در مورد مهارت فروش

خانم نویسنده جوانی علی رغم اینکه سبک نگارش شسته ورفته و روانی دارد و مقالاتش توجه خوانندگان را جذب میکند از اینکه موفق نیس و پول خوبی در نمی اورد ناراضی است ،و وقتی از او پرسیده میشود که چه چیز مانع شده که نتواند موفق باشد و پولی خوبی دراورد با صدای ارم میگوید :هر کاری میکنم به جایی نمیرسم همه میگویند رمان های من محشر است اما هیچ اتفاقی نمی افتد.و به همین خاطر حاضر شده است که با روزنامه ها کار کند تا حداقل از عهده ی پرداخت قبض های ماهیانه اش بر بیاید.

حال وقتی به این خانوم جوان پیشنهاد داده میشود که به یک مدرسه فروش برود و دوره های اموزش فروش را بگزراند تا در کارش پیشرفت قابل ملاحظه ای کند.خشکش میزند و با عصبانیت میگوید من فوق لیسانس ادبیات دارم چرا باید بروم مدرسه که فروشندگی یاد بگیرم من در کار خودم حرفه ای هستم اگر دانشگاه رفتم برای این بوده است که حرفه ای یاد بگیرم که مجبور نباشم فروشندگی کنم.من عاشق کارم هستم و از فروشنده هایی که پول برایشان فقط مهم است متنفرم. 

این در حالی است که این خانم طرفدار یکی از نویسنده هایی است که خیلی موفق است و سالیانه پول زیادی در می اورد و روی جلد کتاب این نویسنده موفق نوشته شده است رابرت کیوساکی پر فروش ترین نویسنده سال ،دقت کنید که نوشته نشده است رابرت کیوساکی بهترین نویسنده سال.

و این نویسنده پر فروش به خاطر اینکه به چنین جایگاهی برسد در گذشته حاظر شده است که پا روی دیگاه های کهنه اش بزارد و چهار سال در شرکت زیراکس که یکی از بهترین برنامه های اموزش فروشندگی را در ایالات متحده داشته است به کار فروش بپردازد.

و اگر ان خانم جوان هم حاضر به گذراندن دوره های فروش میشد و می توانست در مورد روابط عمومی مهارت کسب کند انگاه میتوانست مهارت نویسندگی اش را با مهارت فروش ادغام کند و بشود بهترین و پر فروش ترین نویسنده.


شاید این نقطه ی ضعف همه ی متخصصینی باشد که کمتر از حد استعداد هایشان پول در می اورند.

منبع:از مجموعه پدر پولدار ،پدر بی پول

نویسنده:رابرت کیوساکی


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده