خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تقویت پول

تقویت پول

تقویت پول

به بیان ساده یعنی اینکه از منابع و پول کمتر، بیش ترین بهره را ببرید. یعنی اینکه اگر شما برای یک سرمایه گذاری مطمئن نیاز به ۵ میلیون تومان پول داشته باشید بتوانید ۳ میلیون یا بیشتر آن را از بانک یا منابع دیگر تامین کنید و تنها دو میلیون و یا کمتر را خودتان تأمین کنید و بتوانید ارزش افزوده خوبی از سرمایه گذاریتان بدست آورید دارای هوش مالی تقویت پول هستید.

البته این بحث مشروط بر این است که بتوانید سرمایه گذاری خود را کنترل کنید. اگر یک سرمایه گذار فاقد هوش مالی کافی برای کنترل سرمایه گذاری باشد، استفاده از پول وام برای سرمایه گذاری کاری بسیار پر خطر است. بسیاری از افرادی که از نابسامانی بازار املاک آسیب می بینند کسانی هستند که بر روی افزایش قیمت خانه و تورم حساب کرده اند. آن ها فکر می کنند با بالا رفتن قیمت خانه شان ثروتمند شده اند و شروع به ایجاد بدهی برای خود می کنند در حالیکه این اشتباه بزرگی است.

با افزایش قیمت مسکن حاصل از تورم و یا پرید زمانی دوران رونق مسکن، این افراد نیستند که ثروتمند می شوند بلکه این ارزش پول است که کاهش می یابد. بخاط دارم زمانی که در ابتدای دوران رونق مسکن در سال ۸۵ وارد بازار مسکن شده بودم و چند خرید و فروش بر سود انجام دادم روزی به خود آمدم و دیدم آن چه که برای من باعث ایجاد سود شده بیشتر از آن که مهارت های تجاری من باشد سوار شدن بر موج بازار بوده است. در حالی که شاید خیلی از مهارت های مورد نیاز برای سرمایه گذار بودن در این بازار را هنوز بلد نبودم

منبع:از مجموعه پدرپولدار، پدر بی پول

نویسنده:رابرت کیوساکی


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده