خرید از سراسر دنیا


» آنتونی رابینز موفقیت را چطور می بیند

آنتونی رابینز موفقیت را چطور می بیند

آنتونی رابینز موفقیت را چطور می بیند

آنتونی رابینز می گوید: موفقیت یعنی آنطور که دل خودتان می خواهد زندگی کنید؛ کاری که خودتان دوستش دارید را انجام دهید؛ آدمی که خودتان دوستش دارید را دوست بدارید، لباسی که خودتان می پسندید را به تن کنید، در راهی که خودتان انتخاب کردید قدم بردارید به تعبیری با تمام تاسف ما بیشتر می پسندیم که خوشبخت نباشیم اما دیگران ما را خوشبخت بدانند تا این که خوشبخت باشیم اما دیگران ما را بدبخت بدانند.

بطور عام هرگاه شخصی را می بینیم که ثروتمند است و ماشین گران قیمتی دارد و خانه لوکسی دارد و یا با همسری زیبا نیز دیده می شود ، می گوییم این شخص موفقی است.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

آیا در واقعیت هم موفقیت همین معنا را می دهد البته می شود گفت فردی که این موارد را داراست عموما فرد موفقی است چون اکثریت انسان ها داشتن و بدست آوردن چنین چیزهایی را موفقیت می دانند

اما تمام چیزهایی که از دیگران می بینیم تنها ظاهر زندگی آنان است. در صورتی که موفقیت یک فرآیند و حس رضایت درونی است که در ظاهر هم می تواند مشخصاتی داشته باشد.

از نظر من ، موفقیت داشتن سه عامل : شادی ، سلامت ، ثروت است

شادی چیست

از نظر علمی ، شادی ، خرسندی یک حالت روانی است که در آن فرد احساس عشق، لذت، خوشبختی و یا خوشحالی می‌کند و در واقعیت هم اینگونه است. شادی در درجه اول یعنی احساس خوب داشتن و این احساس خوب با تعامل با انسان های دیگر ، داشتن شریک زندگی ، به دنبال آرزوها رفتن و در کلام دیگر داشتن هدف برای ادامه زندگی است

سلامت چیست

از نگاه فردی یعنی سلامت جسمانی و همچنین احساس رضایت از وضعیت جسمانی موجوددر مورد افراد معلول حس سلامت و تندرستی در افراد تفاوت دارد و دو فرد در شرایط جسمانی یکسان ممکن است قضاوت متفاوتی در مورد تندرستی خود یا دیگران بکنند. برای نمونه یک فرد معلول می‌تواند خود را کاملا تندرست حس کند در حالی که اطرافیانش او را ناتندرست بدانند.

ثروت چیست

ثروت وسیله ایی برای بدست آوردن آرزوها و رویاهای قابل لمس است،و جزو مهمترین عواملی است که دو عامل شادی و سلامت را در برمیگیرد ، چه از لحاظ مثبت و چه از لحاظ منفی

داشتن پول جزئی از موفقیت است و دو جز دیگر شادی و سلامت است.

پس یک انسان موفق کسی است که هر سه ی این عوامل را باهم و به اندازه ایی که میخواهد و بصورت متعادل داشته باشد.

پس شما اگر هریک از این عوامل را ندارید ، انسان موفقی نیستید.

چشمان خود را ببندید و تصور کنید روزی از خواب بیدار میشوید و بیشتر چیزهایی که آرزوی داشتن آنها را داشتید ، در دستان شماست و همه انسان های اطرافتان شما را دوست دارند و همچنین شما نیز از روابط اطرافتان خانواده تان خوشحالید و لذت می برید و بدون هیچ دردی ‌.

نویسنده:آنتونی رابینز

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده