خرید از سراسر دنیا


» جعبه جادویی چیست و چه وقت از این فرایند استفاده شود

جعبه جادویی چیست و چه وقت از این فرایند استفاده شود

جعبه جادویی چیست و چه وقت از این فرایند استفاده کنید ؟

هنگامی که می‌خواهید انرژی شکل دهنده‌ی عالم در جهت خواسته‌های شما قرار گیرد.

هنامی که می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری از آنچه می‌خواهید به خالق عالم دهید.

حدود تغییرات عاطفی شما

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

مرحله‌ی جعبه جادویی هنگامی برای شما مفید است که درجه‌ی گسترده‌ی عاطفی شما جایی مابین

۱،نشاط، آگاهی،اختیار، آزادی،عشق، سپاسگزاری و ۵،خوش‌بینی در نوسان باشد.

اگر احساس شما جایی میان ۱ و ۵،قرار دارد. مرحله جعبه جادویی به کار شما می‌آید.

برای مشاهده‌ی لیست درجه بندی احساسات، اینجا را مطالعه کنید.

اول از همه یک جعبه خوشگل پیدا کنید، آن‌قدر خوشگل باشد که هر وقت به آن نگاه می‌کنید شما را خشنود کند. روی جعبه، جایی که چشم شما راحت به آن بیفتد بنویسید: هرچه دلم می‌خواهد در این جعبه هست.

بعد، بخش‌هایی از مجلات، روزنامه‌ها، بروشورها را جمع کنید که در آن عکس چیزهایی را که می‌خواهید مثل، خانه‌های زیبا، اثاثیه زیبا، خودروهای قشنگ، نقاط دیدنی دنیا، لباسهای قشنگ، مراسم دلخواه مثل ضیافت ها، نمایش های باشکوه، جشنواره‌های موسیقی و هرچیز دیگری را که دوست دارید داشته باشید یا تجربه کنید، باشد. همه‌ی اینها را در جعبه جادویی خود بیندازید و هنگامی‌که می‌اندازید بگویید هرچه دلم می‌خواهد در این جعبه جادویی هست.

عکس های بیشتری جمع کنید یا آن چه می‌خواهید بنویسید و به جعبه جادویی بیندازید.

هرچه به این کار ادامه دهید، افکار خواستنی بیشتری به ذهن شما می‌رسد، هرچه این افکار بیشتر شوند، آرزوهای شما بیشتر می‌شود. هرچه آرزوهای شما بیشتر شود انرژی بیشتری به سوی شما می‌آید و این انرژی، انرژی زندگی است. با بیشتر خواستن انرژی زندگی در شما بیشتر می‌شود و با بیشتر نخواستن انرژی مرگ.

هرچه بیشتر در این جعبه جادویی، چیزی بیاندازید و در خود مقاومتی هم نداشته باشید، یعنی تردید نکنید که همه‌ی این ها را به دست می‌آورید، احساس درونی شما بهتر می‌شود. درها به روی شما باز می‌شود و به سادگی به این خواسته‌ها می‌رسید.

کسانی که آیه‌ی یاس نمی‌خوانند و به این فرایند و تمرین جعبه جادویی اعتقاد دارند و تردیدی در خود احساس نمی‌کنند خیلی سریع به خواسته های خود می‌رسند. اگر آدمی هستید که از وضع خود راضی هستید و از این که خیلی چیزها را ندارید غصه نمی‌خورید خیلی سریع‌تر به خواسته‌های خود می‌رسید. به عبارت دیگر کسانی که افکار منفی و مقاومت درونی و تردید ندارند این مرحله، زندگی فوق‌العاده و شگفت‌انگیزی برایشان فراهم می کند.

اگر از این بازی جعبه جادویی لذت ببرید به طریق فوق‌العاده‌ای در خدمت شما قرار می‌گیرد و برایتان کار می‌کند. تمرکز بر روی آن چه می‌خواهید باعث خلق ارادی چیزهای دلخواه شما می‌شود. از آن مهم‌تر احساس خوبی است که به شما دست می‌دهد و به شما می‌گوید در حالت پذیرش قرار دارید.

آبراهام درباره‌ی جعبه جادویی بیشتر سخن می‌گوید

تصور کنید روی صندلی نشسته‌اید و کنار صندلی جعبه‌ای قرار دارد. جعبه قشنگی که اندازه مناسبی دارد. می‌دانید که قدرت خلاقیت دارید و این جعبه را خود درست کرده‌اید. دنیای شما در این جعبه است. درست مثل غول چراغ جادویید که روی صندلی نشسته‌اید و این توانایی را دارید که به هرجای این دنیای بروید و هرچه را می‌خواهید به دست می‌آورید.

بنابراین آرزوی خانه زیبایی را می‌کنید و آن را در هر شهری که دوست دارید بنا می‌کنید. برای خود درآمد فراهم می‌کنید. هر چیز را که می‌خواهید برای خود مهیا می‌کنید. تمام چیزهای زیبا و خواستنی را، هرچه را می‌خواهید فراهم می‌کنید و در این جعبه می‌اندازید.

می‌توانید این بازی را فقط به صورت ذهنی انجام دهید، اما اگر واقعاجعبه‌ای فراهم کنید و چیزهایی که نشانگر آرزوهای شماست در آن بیندازید بیشتر لذت خواهید برد. به هرآن چه که می‌خواهید اگر مقاومت درونی افکار منفی و تردیدنداشته باشید خواهید رسید. اما اگر مقاومتی در کار باشد زمان بیشتری طول می‌کشد تا به خواسته‌ی خود برسید.

هنگامی که چیزی را مجسم می‌کنید کاملا اختیار خلاقیت را در دست دارید

ممکن است این مرحله جعبه جادویی بنظرتان عجیب و غیرعادی بیاید اما مرحله‌ی قدرتمندی است. زیرا قدرت تصویرسازی شما را غنا می‌بخشد. بیشتر مردم این قدرت را دارند اما ارادی نیست و خلاقیتی در آن دیده نمی‌شود.

وقتی چیزهای مورد علاقه ی خود را به جعبه جادویی می‌اندزاید بیشتر به آنها فکر می‌کنید و آنها را از یاد نمی‌برید. از این بازی لذت خواهید برد. وقتی بخواهید به شما داده میشود.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

منبع: از مجموعه بخواهید تا به شما داده شود

نویسنده:آبرهام هیکس

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده